Aju paraplu

16 juni 2011 - Schiphol, Nederland

Met volle backpacks, een indrukwekkende hoeveelheid malariapillen, maar vooral heel veel zin beginnen we vandaag aan onze reis door Zuidoost-Azië. De stops in de komende 24 uur zijn: Schiphol, Hongkong, Bangkok en tenslotte... Vientiane, Laos. Op dit reisblog hopen we in de komende 6 weken af en toe een kleine update te plaatsen. Groetjes!

1. Steff:
    16 juni 2011
    Hi guys,

that's gonna be a tough one reading your blog written in Dutch :). I understand that you're on the way to Laos. Very jealous I loved it there! Have a great and safe trip and I'm looking forward to seeing your photos!

Love,
    Steff
    xx
  2. Eva:
    16 juni 2011
    Heel veel plezier!!! Dit jaar kan ik dus geen bezoekje van jullie in ZA verwachten. En als ik eindelijk weer een keer naar NL kom (volgende week) zijn jullie er niet... Hele goede reis en geniet!
  3. Erik en Astrid:
    17 juni 2011
    Hoi Patricia en James. Cool zo'n weblog. Kunnen we jullie volgen op de reis. Heel veel plezier en geniet er maar eens goed van.
    Groetjes van de Goudse bollen.
  4. Frits J Mostert:
    18 juni 2011
    Veel plezier en een goede reis! Wij klikken af en toe wel op dit reislog! Pas op voor greppels en voor piramiden!
  5. Tristan Mostert:
    18 juni 2011
    Heel veel plezier!
  6. jaklien en ronald en oma:
    23 juni 2011
    Hallo wereldreizigers,

Bij jullie vast niet zoveel regen als hier in Sliedrecht en Ridderkerk. We hadden graag mee gewild in de koffer! Nu genieten we van jullie reislog....kom maar op met de verhalen en foto's wij zijn er klaar voor. Lieve groeten.